Gepubliceerd Op: 15 maart 2021

Linda van Dijk hét gezicht van Internationale Vrouwendag

Van de 10.000 inzendingen is Linda van Dijk werkzaam bij NWG Hoveniers, uitgekozen om hét gezicht voor de campagne van Internationale Vrouwendag 2021-2022 in heel Nederland te zijn. Internationale Vrouwendag staat in het teken van strijdbaarheid en het gevoel van solidariteit van vrouwen over de hele wereld. Dit jaar met als thema “invloed met impact”.  Het platform wil een bijdrage leveren aan Nederland door een inclusieve samenleving te ontwikkelen, waarin iedereen echt kan meedoen. Dit sluit naadloos aan bij de doelstelling van NoordWestGroep. De motivatie van Linda gaf de doorslag om te worden uitgekozen. In haar mail schrijft ze dat ze meisjes en vrouwen wil laten zien dat het niet uitmaakt hoe je er uitziet of dat je een beperking hebt. Maar dat je met een beetje doorzettingsvermogen alles kunt bereiken. Zijzelf is daar het levende bewijs van. We zijn dan ook supertrots dat we zo’n bekendheid in ons bedrijf hebben rondlopen. Fijn dat je dit mooie verhaal met ons wilt delen Linda!

Deel dit bericht!